srijeda, 1. srpnja 2009.

BIJELI GOLUBOVI ZA VJENČANJA



...Bijeli golubovi su simbol ljubavi, mira i sreće. Puštanje bijelih golubova na ceremoniji vjenčanja ostaviti će sve prisutne sa prelijepim sjećanjem na Vaš poseban dan kao i naravno same mladence...


... Iznajmljujem bijele golubove za ceremoniju vjenčanja ili drugo ...


http://www.facebook.com/bijeligolubovi


098/ 483 - 654



golubovi.vjencanja@gmail.com






Za upit o cijeni usluge obratite mi se na e-mail ili tel.


Broj komentara: 16:

  1. Bilo je prelijepo, hvala i preporučam.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanima me kolika je cijena najma ( da li je to po golubu ili za cijelo jato). Hvala i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Za sve informacije pošaljite mi poruku na e-mail pa Vam detaljno odgovorim, jer zavisi sto želite i odakle ste i naravno za koji datum. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Markane dobra ti ideja...Rezerviraj me...Dogovoriti ćemo se u subotu...kiss

    OdgovoriIzbriši
  5. Poslao sam Vam mail, pa m kontaktirajte ubrzo,jer mi trena Vaša usluga za 2 tjedna...LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na svemu...Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Poslala sam Vam poštu u sandučić, pa ako bi mi mogli odgovoriti.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Ako mozete odgovorite mi na mail...pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne zaboravite na sutra :)...

    OdgovoriIzbriši
  10. Bilo je super za vidjeti.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Da li naplaćujete samo uslugu najma, tj Vaš put da li je isto u cijeni? LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka pohvala, korpe za golubove su prekrasne :) ... Lijep i sunčan pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da su se mladenci iznenadili :))...pozz

      Izbriši
    2. Nadam se da su se mladenci iznenadili :))...pozz

      Izbriši